Regulamin wycieczek
REGULAMIN WYCIECZEK SZKOLNYCH
1. Uczestnicy wycieczki są zobowiązani do:
a) zachowywania się w sposób zdyscyplinowany i kulturalny,
b) stosowania się do poleceń, zakazów i nakazów wydawanych przez kierownika wycieczki,
opiekunów lub przewodników,
c) kulturalnego odnoszenia się do opiekunów, kolegów i innych osób.
2. Uczestnicy wycieczki:
a) przestrzegają przepisów ruchu drogowego i zachowują ostrożność na ulicach i w innych
miejscach, w których może grozić jakiekolwiek niebezpieczeństwo,
b) nie oddalają się od grupy bez uprzedniego zgłoszenia opiekunowi i uzyskania zgody.
c) bezwzględnie przestrzegają zakazu picia alkoholu, palenia papierosów, zażywania środków odurzających,
d) dbają o czystość, ład i porządek w miejscach, w których przebywają,
e) ponoszą koszty za spowodowane zniszczenia lub uszkodzenia mienia.
f) przestrzegają godzin ciszy nocnej,
g) w miejscach noclegowych postępują zgodnie z obowiązującym tam regulaminem.
3. Wobec uczestników, którzy nie zastosują się do regulaminu i zasad bezpieczeństwa, będą wyciągnięte konsekwencje zgodnie z Wewnętrznym Systemem Oceniania
4. W przypadku naruszenia przez ucznia punktu 2c będą zawiadomieni jego rodzice/opiekunowie
prawni oraz dyrektor szkoły. Uczeń zostaje skreślony z listy uczestników wycieczki,
a rodzice/opiekunowie prawni, są zobowiązani odebrać dziecko z miejsca pobytu na własny koszt.
5. O każdym zdarzeniu dotyczącym stanu zdrowia, złego samopoczucia, urazu, należy niezwłocznie
poinformować opiekuna lub kierownika wycieczki
6. Przed wycieczką jej uczestnicy i ich rodzice/opiekunowie prawni, potwierdzają znajomość
regulaminu.